Translate

25 Ocak 2014

HAKLI GALİBA!
- Melek Kobra'nın konuk işlerini siz mi organize ediyorsunuz?
- Oyunu soruyorsanız evet.
- Melek Kobra'yı konuk almak istiyoruz.
- Melek Kobra 1939'da öldü yalnız.
- Aa! O zaman oyuncuyu alalım.
- Bugün kendisi rahatsız, bir sonraki programa ayarlayabiliriz.
- O zaman diğer oyuncuyu alalım, o da popüler mi?
- Bülteni ve size yolladığımız maili okudunuz değil mi?
- Gelmedi bana bülteniniz.
- Dört kez yollamıştım, siz de cevap yazmıştınız.
- Ha evet, elbette okudum
- Oyun tek kişilik de ondan soruyorum.
- Şimdi düşündüm de Gezi hakkında konuşurlar mı?
- Konu Gezi mi?
- Hayır ama bunlar oyuncu ya, konuşurlarsa yanarım!
- Bu konuda konuşmayın diyemem.
- Başka ne var peki elinizde?
- Benim Çocuğum filmi?
- Şu gaylarle ilgili olan mı?
- Hayır çocukları eşcinsel, transseksüel ve biseksüel olan ailelerle ilgili olan.
- Hah hah hah haa!.. Bu piyasada işiniz çok zor Mehtap Hanımcım, almıyım ben onları!
- ???


Hiç yorum yok: