Translate

24 Ocak 2014

ANNEM FEMİNİST OLDU!

BİR SİHİR DEĞNİM OLSA...


A: Mehtap erkek erkeği sevince gay diyorlar ya kızlar da kızları sevebiliyor mu? 
M: Elbette anne, onlara da lezbiyen deniliyor.

A: Peki, travestiler de gay mi? 
M: Sana Queeri anlatmak lazım aslında… 
A: Çok değişik şeyler var. Ben onları duymadım hiç, onlar kimi seviyor?
M: Onları nasıl anlatacağımı bilemiyorum, biraz kafan karışabilir... Anne sana bir şey itiraf edeyim mi? 
A: ??
 M: Ben de heteroyum. 
A: Aaa sen kimi seviyorsun?
M: Erkekleri
A: Ee o normal değil mi? 
M: Öbürleri de normal. 
A: Ama onların işi sizden zor. 
M: Haklısın da anormal değiller 
A: Değiller tabi, benim çocuklarım eşcinsel olsaydı ben onlarla mücadele ederdim. 

Bir sihirli değneğim olsa bütün dünyada devrim yapardım. Önce eşcinsellere bir şehir kurardım. Çok zulüm görüyorlar. O yüzden kapılarına polis koyardım.
M: Eee polis de zulmediyor.
A: Ama güzel polis koyardım. Hayvanlara da barınak yapardım. Her hayvanın kendi tarzına göre. Yayla hayvanıysa kafese koymam mesela. Bir tek kekliklere evimin yakınında yuva yapardım. Onları çok seviyorum çünkü. Evsizlere ev, işsizlere maaş verirdim. 
M: Evleri olanlar?
A: Onlar idare etsinler... İhtiyarlara bakıcı veririm, evlatlarına yük etmem. Sert, küfürbaz, karısını aldatan erkekleri dünyadan kovarım. Tecavüzcülere mezar bile yapmam. Köle koymam dünyada, hizmetçi koymam. Bu para çalanlar var ya onları köle yaparım. Kötü kaynanaları kayınbabaları da kovarım. 
Zulüm eden gelini de, damadı da istemem. 
A: Mehtap feminist ne demek peki? 
M: Kadın haklarını savunan kadınlar demek.
A: Ee o zaman ben de feministim ama senin gibi sinirlisinden değilim.


Hiç yorum yok: